2013年7月21日 星期日

重新開始學插花的日子



花花草草系我一個最大的興趣,唔經唔覺我經以完成咗美式花藝個課程,現在就開始學日式。在我最初學插花鳴時都曾經接觸到日式花藝,感覺上西式花藝材料豐富及較華麗,日式講究意景及層次感覺較為雅緻。當然日式都有傳統同現代的設計,我現在所學的是傳統基本的技巧。重來沒有想過學插花有課本,同每課都要做功課,要寫分析連圖,又要有花材說明,每課完成作品都要有相,上唔到堂一定要補課。
 

由6月份到現在都學咗10課 ,每課的花材都很少,只有1-2種,但較果都好優雅,睇下我喲功課啦


花材:劍蘭

 

 
 
花材: 風車草、太陽菊
 

 
 
花材: 劍葉、玫瑰花
 
 
 
 
花材:茶花枝 ,小菊花
 
 
 
 
花材:米仔蘭、黄菊

沒有留言:

張貼留言